zaterdag 17 december 2011

Hoi.

Hoi.
Welkom op mijn blog! Ik ben helemaal nieuw hier, en nog steeds alles aan het uitvinden... Toch wou ik alvast een klein berichtje plaatsen, om ervoor te zorgen dat jullie mij een beetje beter leren kennen. En hoe leer je iemand nou beter kennen dan door een kijkje te nemen in iemand's leven? Ik ga ervoor zorgen dat jullie dat kunnen doen. Niet door een filmpje, of door een of andere open dag te houden in mijn huis ('t zou wel leuk zijn! =D). Nee, ik ga het doen door middel van foto's. Ik ga hier onder foto's plaatsen die ik mooi vind, die ik op de een of andere manier kan linken aan mijn leven en die gewoon iedereen een goed gevoel geven! Dus, veel plezier met kijken/lezen, en als jullie nog tips hebben, plaats ze alsjeblieft in de comments beneden! 

 Kijk, dit is zo'n tekst die je elke ochtend, vlak na het opstaan zou moeten lezen! Dit geeft je echt zo'n warm gevoel van binnen, en het geeft je ook nog een boost zelfvertrouwen! I like!

 Tsja, dit is gewoon mijn grote liefde... Starbucks! Toen ik een aantal maanden terug met school in Engeland ben geweest, was er op elke plaats waar we kwamen wel één. Ik kan niet eens meer tellen hoeveel caramel macciato's ik daar heb gedronken! En daarom hoort deze er zeker bij.

 Ofcourse... Sieraden! Ik kan echt niet meer zonder. Ik ben een aantal maanden geleden begonnen met het dragen ervan, en sindsdien is mijn voorraad alleen maar gegroeid.

 Welk meisje houd er nou niet van? Shoppen, door de straten rennen om de ene na de andere winkel te bezoeken, elke keer weer over het bedrag heen gaan van wat je met jezelf had afgesproken, miskopen doen, het perfecte item vinden, ik ben er gek op!

Alweer sieraden... Moet ik daar nog iets over uitleggen? :)

 Ik hou gewoon van dit soort foto's... En sowieso, zie de geweldige trui dan! :'D Met die oortjes, die pootjes... Ik wil hem hebben!

 Tassen! Ze kunnen niet gek, vreemd en raar genoeg zijn! ik vind ze allemaal geweldig! Bij dit tasje vind ik het zo leuk dat hij hart vormig is... Zie je toch ook niet elke dag?

Deze is gewoon leuk omdat de cute factor echt heel hoog ligt! Ik heb zelf twee katten, één was er al toen ik geboren werd, en de ander hebben we al ongeveer twee jaar. En geloof me, die was ook ZO schattig!

En als laatste, een mooi bericht. Hier over ga ik ook niet meer zeggen, want dat doet het zelf al genoeg, toch?

Nou, dit was het dan! Mijn aller eerste tekst! Ik hoop dat jullie het leuk vonden, en laat ook even weten welke foto jullie nou het leukst vinden. 

Liefs,
Annabel.

1 opmerking:

  1. wat een leuk begin hihi!
    ik hoop dat er meer leuke stukjes komen!
    (:
    heb je ook blog lovin kan ik je daar op volgen ;)


    xxx larissa van http://beautylarissa.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen